Friday, June 25, 2010

35 Crowded


Click on images :



...


Click on images :


Voilà de quoi vous distraire pendant un bon moment j'espère ! On repart en Inde à la recherche de l'Oeil du Tigre...
1 personnage compte pour 1 nouveau post disons, héhé !! :P
Merci pour vos petits mots toujours. J'espère reprendre du poil de la bête (bientôt?)...

..........................................

Hope to keep you busy for a while with these 2 illustrations from Mystère mystère en Inde, the adventure book in India.
For those who asked me, the 2 books will soon be available in Canada too. You can pre-order them here and here.
Thanks again for your nice words everyone.
Hope to come back (soon?...) with new ideas, new drawings, new energy.

35 comments:

Lucas Ferreyra said...

WOW! AMAZING!

Adam Temple said...

These ARE amazing! I love the second one! And the girl in the first one is so cute! Well done.

dd said...

Très beau style, comme d'hab.

ps : ton sketchbook est superbe aussi.

Alexandra "fait et rit" said...

Trop bien ton indienne en colere ^^

Cyrielle said...

Magnifique! Je suis admirative de ton superbe travail!

marmotte said...

"1 personnage compte pour 1 nouveau post disons, héhé !!"

FEIGNASSE

NaN said...

J'adore, j'adore, j'adore!!!!

Abz said...

you're incredible! all the detail and hard work is shown... bravo!

Fritte said...

trouvé la personne qui a la clef, et qui est sur les deux images, :p suivant !!!?:p

Cathnounourse said...

C'est magnifique :)

RAWLS said...

wow, wow, wow.

Chhuy-Ing said...

Merci !! Au départ vous pouvez déjà identifier les 12 supects ayant une clé sur eux. ;)

Feignasse tu peux le dire Vero, je m'en remets toujours pas ! Mais là wé, faut que je m' booouge !! ><

It was hard work so I'm really glad you like them!

Hatem said...

Wonderful job!!
I am impressed!

Amanda said...

These are so full of life! I love how much interaction and expression you got with such simple characters.

Bruno.B said...

j'adore ton style de dessin!! c'est super bien senti!!

Kt Shy said...

Ooh these are lovely, so much to look at :D

Rosaleen said...

Mais c'est magnifique.
Comment fais-tu ? *__*

Flávia Leitão said...

Je suis ravi! Qu'est-ce qu'un travail remarquable! plus de détails, beau!

Môb said...

Salut,

Cela fait déjà quelques temps que je suis ton blog mais je n'avais jamais encore oser poster un commentaire. Allez je me lance !
Même si je me doute que l'on te l'a déjà dit des centaines de fois, je trouve ton travail magnifique. Tes dessins sont hauts en couleurs et les personnages si expressifs... ouaou je suis fan !
Chapeau aussi pour tous les détails de tes scènes.
Je te souhaites tout le succès que tu mérites.

Zlgm said...

Mais comment ne pas aimer ton travail ? C'est vraiment très agréable à regarder, le traits, les expressions, les couleurs... Tout !

Ln said...

wahou! très impressionnant! ça a du prendre des plombes a réaliser

RQL said...

CONGRATULATIONS!!! It´s really nice!!

João said...

(*.*) qu'est ce que c'est chouette. Bravo Tchu tchu

kalonji said...

whoaaaaa du tout bon ça j'aime j'aime ^^!! excellent je me réjouis de san diego !! bravo en tout cas ça déboîte !
bises

Eunjung June Kim said...

Love love love it!!

Lesley Vamos said...

I honestly can't describe how much I love these - this is the kind of stuff I want to be able to draw one day!!! May I ask how big the originals are?? I assume you;d have to start fairly large to get the detail in.... And do you think the book will be available internationally?

Chhuy-Ing said...

Merci pour vos messages ! Je ne fais donc pas tout ça pour rien :')

Lesley > I start a small rough version like half A4, but then for the clean version, I enlarge the rough to an A3 to be more comfortable working on the details indeed.

I love looking at these kind of illustrations full of details too. It's fun. But making them is totally another story! ;)

I can't tell yet if the books will be translated and available internationally. I guess it will depend on their success.

pamplemousse said...

magnifique style!

jamie holmes said...

Very lovely work indeed!.

Madame said...

Où est charly en inde ! c'est trop cool !

Antonio Santamaria said...

Wonderful... What a hug work!!! Congratulations for all these poses and different designs inside the illustrations. And this close up of the indian girl is really pretty... Felicidades!!!!

Aleksandrova Helga said...

ох! Красота! Массовки прекрасны!!
Мне нравится что тема - сьемки индийского фильма

Dennis said...

Looking for an opportunity to explore your creativity then, Foliofox -a portfolio website gives you a platform to live to your imagination.It provides you to upload 500 images into your gallery.It provides you email your creativity to directors directly from your album box.FolioFox encourages artists to explore there talent to the audience in an impressive way.
www.foliofox.com

Isil said...

super sympa !

Rosiana Monbon said...

Merci beaucoup pour ce site et toutes les informations qu’il regorge. Je le trouve très intéressant et je le conseille à tous !
Bonne continuation à vous. Amicalement

voyance gratuite par mail ; voyance gratuite en ligne par mail